Шведські квартири: погляд зсередини

Я навіть не знаю, до чого це. Тут немає ніякої краси, і пізнавальної цінності, а фотки такі неякісні, що навтіь фільтри не допоманають. Але я страшенно люблю дивитися, як живуть інші люди. Що у них у ванній кімнаті, а що в холодильнику. Як вони застилають ліжко і що лишають на обідньому столі. Де вони працюють. Що у них видно з вікна. А тим більше, якщо це у Швеції. Тому красиві історії про скандинавський дизайн відставляємо в сторону для тих, у кого є гроші, а тут у себе я публікуватиму фотки з квартир моїх друзів, такими, якими я їх застала. І ні, вони про це не знають :)

Квартира Іоанни

Іоанні 32 роки. Вона приїхала вчитися в Гетеборг зі свого рідного Іракліону, що на о. Крит. Тому самому, де палац Мінотавра. Іоанна – журналіст і копірайтер, автор книжечки для дітей, пристрасна і, по суботам дуже грішна гречанка з чуттєвими губами, добрим серцем і глибокою людською порядністю. В один з найважчих днів мого шведського життя вона була поруч, слухала мої схлипування, бігала за таблетками, тримала кульочок, в який я блювала, а потім забрала до себе додому, зварила курячий суп, нагодувала мене і вклала спати. Я тоді прокинулася від дикого реготу опівночі – це Іоанна і її руммейтка Даніель з Німеччини зі своїм двадцятирічним хлопцем пили узо і наперебій розповідали анекдоти про дороги в Чехії.IMG_1193

Іоанна орендувала кімнату за 3500 крон у районі Фролунда – це дуже приблизний аналог Троєщини чи Героїв Дніпра. Шведи-шведи там не живуть. Зараз Іоанна живе і працює в Афінах.
IMG_1199 IMG_1204

Квартира Барбари

Перш ніж приїхати на навчання у Швецію, Барбара провела тут рік за програмою Au-Pair. Тоді вона непогано вивчила мову, що дало їй змогу орієнтуватися у місцевих медіа- і арт-подіях. Нас об’єднала цікавість до громадських організацій і ще одне навчальне завдання, де ми мали разом писати рецензію на книгу. Захистивши диплом на тему “Порівняльний аналіз онлайн-комунікацій Гетеборзького міжнародного кінофестивалю і ще якогось там фестивалю”, Барбара ще кілька місяців пожила у своїй кімнаті в районі Майорна, і повернулася додому в Будапешт. Зараз вона головний редактор онлайн-журналу Hype&Hyper, для якого, до речі, я теж писала, доки був час. За свою кімнату у квартирі, де ще жили господарі з сином, вона платила 4500 крон. Майорна – старовинний пролетарський район Гетеборга, де зараз мешкає чимало митців, феміністок, хіпстерів і еко-приязних веганів.

IMG_2980
Власне, кімната тільки оце ось, а решта то спільні приміщення

IMG_2972 IMG_2974 IMG_2975 IMG_2978 IMG_2981 IMG_2983 IMG_2984 IMG_2994 IMG_2995

Далі буде.

One thought on “Шведські квартири: погляд зсередини

Leave a Reply

